Pogoji poslovanja

Podatki podjetja

OM AN TV, Slobodan Stanojević s.p.
Cesta v Kresnice 80, Podgrad
1000 Ljubljana
Slovenia

IBAN SI56 6100 0002 6250 196
Davčna številka.: 38749041
Matična številka: 8925135000
Telefon: 0038670 738 779
E-pošta: support@om-an.si

Vsak uporabnik om-an.si spletne trgovine (v nadaljevanju OM AN) se strinja s pogoji uporabe tega spletnega mesta.

Zaščita osebnih podatkov

Več o zaščiti osebnih potatkov najdete na strani s klikom na gumb na desni.         Politika zasebnosti

Tipi uporabnikov

Obiskovalci so vsi posamezniki, ki brskajo po strani.
Z registracijo preko prijavnega obrazca postanete stranka. Z registracijo pridobite uporabniško ime, ki je enako e-poštnemu naslovu in geslo. Če uporabnik želi spremeniti svoj e-poštni naslov ali geslo, lahko to stori kadarkoli preko svojega računa ali s kontaktiranjem naše podpore.

Dostopnost informacij

Omogočen vam je dostop do naslednjih informacij:
• Identetete člana,
• kontaktnih podatkov,
• osnovnih značilnosti blaga in opisov storitev,
• dostopnosti izdelkov,
• pogojev dostave izdelkov in izvajanja storitev, 
• cen z jasnim pregledom, če vsebujejo davek,
• plačilnih in dostavnih metod in njihovih cen,
• politike vračil,

• politike pogojev poslovanja,
• kontaktnih podatkov podpore.

Ponudba in cene

Cene na OM AN so fiksne in se lahko spremenijo. Cene so enake za neregistrirane kot za registrirane uporabnike. Vse cene so trenutno izražene brez DDV, ker podjetje OM AN TV, Slobodan Stanojević s.p. ni davčni zavezanec. Vse cene, ki so izražene so končne cene brez stroškov poštnine. 

Rok dostave

Vsa naročila oddana znotraj delovnega dne pred 1 uro GMT +0 bodo odposlana še isti dan v primeru plačila po prevzemu, plačila z Paypal ali s katerokoli kreditno kartico. Vsa ostala naročila bodo na čakanju, vse dokler ne prejmemo transakcije na bančni račun. Naročila oddana med vikendi in prazniki bodo odposlana prvi naslednji delovni dan. Produkti po naročilu bodo poslani v roku 3 dni. V primeru kakršnega koli zamika OM AN kontaktira naročnika.

Načini plačila

OM AN podpira naslednje načine plačila: 
• S plačilom ob prevzemu (preko Pošte Slovenije, vendar samo za Slovenijo),
• plačilo po predračunu na račun podjetja,
• s Paypal računom,
• s kreditno kartico (Mastercard, Visa, BA Maestro).

Stroški dostave

Za Slovenijo velja fiksni strošek 4€ brez DDV. Ob naročilu nad 99€ se odpre možnost brezplačne dostave. Za države EU je fiksni strošek dostave 10€ v primeru naročila nad 99€ pa se odpre možnost brezplačne dostave. Za ostale države sveta velja fiksni strošek dostave 50€. V primernu naročila nad 150€ pa se odpre možnost brezplačne dostave. Stroški dostave se računajo zaradi stroškov ravnanja s pošiljko (procesiranje, dostavna embalaža, dostava preko zunanjih partnerjev). 

Izdaja računov

Po dostavi in plačilu naročenih storitev ali izdelkov, OM AN pošlje račun na e-poštni naslov člana. Račun vsebuje ceno in vse ostale stroške vključene v naročilo. Stranka se zavezuje, da pregleda ustreznost in pravilnost podanih podatkov pred in med oddajo naročila.

Kuponi

Koda za popust se uporabljajo v obliki kuponov. Kuponi se distribuirajo v obliki e-pošte, preko letakov ali osebno. Kuponi se uporabljajo za vnos popusta pred oddajo naročila.

Postopek oddaje naročila

  1. Polnenje naročila: Stranka izbere produkt na strani. S klikom na “DODAJ V KOŠARICO”, postavi izdelek v košarico. Stranka lahko nato pregleduje vsebino košarice, opravi naročilo ali nadaljuje z nakupovanjem. Ko želi končati nakup je preusmerjena na pregled podrobnosti naročila. Tukaj lahko vidi vse stroške naročila. Stranka lahko zamenja naslove za pošiljanje in račun in izbere način plačila. Če se stranka odloči za plačilo s “PAYPAL” se pokažeta dodatna dva gumba “PAYPAL” ali “Debetna ali kreditna kartica”. V kolikor stranka izbere plačila s Kreditno kartico, plačilo po predračunu ali po prevzemu se pojavi gumb KUPITE SEDAJ.
  2. Odstranitev produktov: Produkt lahko stranka odstrani v košarici. V desnem kotu zgoraj je ikona, ki preusmeri stranko v pregled seznama artiklov ali storitev v košarici. Za odstranitev produkta mora stranka klikniti X gumb na levi strani slike produkta.
  3. Obvezna polja: Stranka mora izpolniti obvezna polja preden lahko odda naročilo. Naslov za dostavo in pošiljanje računa morata biti izpolnjena.
  4. Zaključek naročila: Stranka lahko ob zaključku naročila pregleda vsebino košarice, metodo plačila in dostavne informacije. S klikom na “KUPITE SEDAJ” stranka potrdi oddajo naročila. Če je bilo naročilo uspešno oddano, se pojavi sporočilo, ki sporoča: “Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto.”

Postopek potrditve naročila

  • Po oddaji naročila stranka prejme e-poštno sporočilo, o uspešni oddaji naročila,
  • nekateri produkti lahko potrebujejo dodatne podatke. Če ti podatki niso bili podani ob naročilu bo OM AN kontaktiral stranko, da pridobi ali preveri podatke in njihovo ustreznost,
  • naročila, ki čakajo potrditev plačila čakajo v čakalni vrsti. OM AN jih odpošlje takoj, ko pridobi informacijo o uspešni transakciji,
  • podatki za direktno bremenitev (predračun, UPN) se nahajajo v e-poštnem sporočilu, ki je poslan stranki ob oddaji naročila.

Pravica odstopa od pogodbe

  • Stranka ima v roku 14 dni pravico, preko e-poštnega naslova (support@om-an.si) ali katerega koli drugega kanala obvestiti OM AN o odstopu od pogodbe,
  • stranka mora vrniti izdelke podjetju prej kot v 14 dneh od prejetja obvestila o odstopu od pogodbe,
  • stranka vrne izdelke na naslov: OM AN TV Slobodan Stanojević s.p., Cesta v Kresnice 80, 1000 Ljubljana,
  • stroške vračila izdelkov krije stranka,
  • stranka mora vrniti izdelke nepoškodovane,
  • stranka posreduje podatke na podlagi katerih mu izvršimo vračilo plačila,
  • vračilo plačila bo izvedeno v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe,
  • v primeru odstopa od pogodbe pri kateri je bil uporabljen kupon se stranki vrne le plačana vsota. Stranka lahko pridobi nov kupon.

Odgovornost za napake

OM AN je odgovoren za napake na izdelkih vse dokler ti niso predani prejemniku (stranki). Manjše stvarne napake se ne upoštevajo. Produkti so izdelani ročno in lahko pride do manjših odstopanj. Ta mala odstopanja se ne smatrajo kot napake ali poškodbe. OM AN produkti opravljajo svojo nalogo ne glede na njihov izgled.

Varnost

Vsi podatki so ustrezno shranjeni, uporabljajo se vsa strokovna sredstva za njihovo zaščito. Transakcije kreditnih kartic in njihovo avtorizacijo opravlja STRIPE. Informacije kartic se ne shranjujejo na strežnikih OM AN trgovin.

Komunikacija

OM AN bo kontaktiral stranko preko kontaktnih podatkov, ki jih je podala stranka ob registraciji samo, če stranka to nedvoumno dovoli ali če je komunikacija pomembna za primer poslovanja (dodatne informacije, napake, spori).
Stranke lahko prekinejo pridobivanje novic z odjavo od novic. Lahko pošljejo e-poštni zahtevek podpori za prekinitev komunikacije ali s klicem podpore OM AN.

Pravno obvestilo

OM AN trgovina in vsi podatki s katerimi razpolaga so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati.

Omejitev odgovornosti

V kakršnem koli primeru spremembe cen ali informacij, OM AN obvesti stranko in reši neskladja. Zavedamo se da nismo perfektni. Če najdete kakršnakoli neskladja ali napake, vas vljudno prosimo, da nas o tem obvestite.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico, ustavitve delovanja OM AN strani zaradi vzdrževanja ali ostalih težav. Pridržujemo si pravico storniranja naročil, ki so bila del tehničnih težav. Stranka bo o tem obveščena. Stranke morajo same poskrbeti za varovanje svojih podatkov med prijavo na našo spletno stran.

Spori in pritožbe

OM AN spoštuje evropsko zakonodajo o varovanju potrošniških pravic. Trudimo se vzpostaviti najboljši proces reševanja sporov in pritožb.
Pritožbe se pošiljajo na e-poštni naslov support@om-an.si ali telefon. Postopek je zaupen. OM AN bo stranko o procesu obvestil v roku 5 dni. OM AN stremi k ugodni rešitvi vseh sporov. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče v Ljubljani.

Izvensodno reševanje sporov

Takšno reševanje sporov se rešuje preko spletne platforme za reševanje sporov, ki je dostopna preko spodnjega gumba.

Platforma za reševanje sporov